مجتمع رفاهی بافه قزوین
مجتمع رفاهی بافه قزوین
مجتمع رفاهی بافه قزوین واقع در لاین شمالی آزادراه قزوین -زنجان در کنار یکی از اصلی ترین و پر رفت و آمدترین ....


موقعیت مجتمع رفاهی بافه قزوین روی نقشه آب و هوای قزوین
  • توضیحات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر

مجتمع رفاهی بافه قزوین واقع در لاین شمالی آزادراه قزوین -زنجان در کنار یکی از اصلی ترین و پر رفت و آمدترین بزرگ راه های کشور قراردارد.به لحاظ فرم، این ساختمان گویی بخشی از محور بزرگ راه است که به حاشیه آمده تا ضرب آهنگ سریع سفر، برای لحظه ای آرام شود.به عبارت دیگر، مجتمع رفاهی بافه قزوین لحظه ای ست از روال سفر.تنوع عملکرد فضاها در مجموعه ی گردش گری بافه آن چنان است که این “لحظه ی سفر” را، به لحاظ خدماتی و آسایش مسافران و هم به لحاظ هویت فضایی، از غنای کافی برخوردار کند. انواع فضاهای سرو خوراک از رستوران سنتی و مدرن با غذاهای فرنگی تا فست فودی مدرن ، انواع غرفه های تجاری ارائه کننده ی برند معتبر پوشاک هالیدی، سوغات ، صنایع گردشگری ،فضاهای بهداشتی مجهز و آراسته، فضاهای فراغتی /فرهنگی چون کافه و کتاب فروشی و نمازخانه ها،از جمله اصلی ترین انواع فضاهای مجموعه ی بافه است. مجموعه گردشگری بافه در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع مستقر است که علاوه بر محوطه سازی قابل توجه (و البته هم خوان با اقلیم) کاربری های خدماتی دیگری از جمله پمپ بنزین، ، تعمیرگاه خودرو و سوپرمارکت واقعا در محوطه را شامل می شود.

جایگاه سوخت

جایگاه سوخت بافه با رده بندی ممتاز از زمان افتتاح تاکنون جهت ارائه بنزین سوپر به مسافرین این محور در حجمی مناسب مهیا شده است.این جایگاه دارای ۴ نازل بنزین سوپر است. همچنین تعمیرگاه، سرویس و سیستم تنظیم باد در خدمات مسافرین می باشد.این پروژه فاخر در حال حاضر پذیرای میلیون ها نفر از مسافران در طول سال می باشد.

رستوران آرژان
رستوران بافه بهترین غذاهای سنتی ایرانی را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ارایه می دهد.این رستوران همیشه کوشیده است در عرضه ی غذا، آنچه مطلوب شما عزیزان می باشد را در بالاترین سطح کمی و کیفی ارائه دهیم. طبخ غذا در بالاترین سطح کیفی، مطابق با رعایت استاندارد های بهداشتی، این رستوران رو به یکی از محبوب ترین رستوران های بین راهی تبدیل کرده است.

کافی شاپ لمیز
کافی شاپ لمیز،بهترین برند کافی شاپ‌ ایرانی برای دور همی های دسته جمعی شما آماده خدمت رسانی است.دكوراسیونى متفاوت، مبلمان مدرن ، فضایى هنرى، محیطى دل نشین و آرام تازه ترین كیك هاى خوشمزه و متفاوت و انواع قهوه ها با بهترین برند اروپایى

رستوران سنتی
در طبقه زیرین این مکان سالن اصلی سفره خانه قرار گرفته است که با موقعیت های گوناگون از جمله تخت ها ، نیمکت ها ، مبلمان و صندلی و سکو ها برای نشستن میهمانان و به سرویس های خاص نهار و شام در نظر گرفته شده است که از همه اقسام پیش غذا ها و پس غذاها در دو چرخ طحافی وسط سفره خانه آماده پذیرایی و سرویس نهار و شام با حالت های خاص و انواع و اقسام غذاهای ایرانی و پرسنل سنتی برای مهمانان آماده و پذیرایی می گردد.

فست فود بافه
فست فود بافه با ارایه ۳ رسته غذایی Fast Food زیر یک سقف (انواع ساندویچ سرد و گرم، انواع پیتزا و انواع مرغ سوخاری) در صدد پاسخگویی به این نیاز جامعه می باشد. ما سعی کرده ایم همه ی پیش غذاها، سالادها، غذاها و نوشیدنی هایی که ارایه می کنیم در سطح استانداردهای بین المللی باشد با بالاترین کنترل بهداشتی و کیفی و بهترین مواد اولیه از معروفترین و بهترین برندهای غزایی ایرانی و خارجی که وجود مشتریان و مهمانان بسیار و حضور مهمانان خارجی و تورها و سفارتخانه های خارجی خود گواه این مدعا است. امیدواریم در آینده همچنان خدمتگذار شما عزیزان باشیم چون برای ما در وهله اول سلامتی و رضایت جامعه مهمترین مسئله است و بعد کسب درآمد.

آدرس: اتوبان قزوین-زنجان ، کیلومتر ۵ بعد از عوارضی قزوین-زنجان

تلفن: ۰۲۸۳۳۲۹۱۴۱۴-۲۰

مجتمع رفاهی بافه قزوین

مجتمع رفاهی بافه قزوین

مجتمع رفاهی بافه قزوین

مجتمع رفاهی بافه قزوین

 

 

مجتمع رفاهی بافه قزوین

مجتمع رفاهی بافه قزوین

منبع: سیری در ایران
نظر شما
کد امنیتی