مجموعه سوارکاری آریاسب تهران
مجموعه سوارکاری آریاسب تهران
مجموعه سوارکاری آریاسب در پارک چیتگر تهران، با امکانات اسب سواری و تیراندازی شرایط خوبی را برای علاقه ....


موقعیت مجموعه سوارکاری آریاسب تهران روی نقشه آب و هوای تهران
  • توضیحات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر

مجموعه سوارکاری آریاسب در پارک چیتگر تهران، با امکانات اسب سواری و تیراندازی شرایط خوبی را برای علاقه مندان به این رشته ها فراهم کرده است مجموعه سوارکاری آریاسب با امکان پانسیون اسب، اسب های آموزشی، آموزش اسب و سوارکار در محدوده غرب تهران قرار دارد. مجموعه سوارکاری آریاسب همچنین در زمینه آموزش سوارکاری به کودکان با اسب های پونی نیز فعالیت می کند مجموعه سوارکاری آریاسب از مراکز تحت پوشش سازمان ورزش شهرداری تهران است.
پارک جنگلی چیتگر از پارک‌های جنگلی شهر تهران است که از شمال به زمین‌های چیتگر، از جنوب به آزادراه تهران-کرج از غرب به شهرک سروآزاد و پیکان‌شهر و از شرق به منطقهٔ خرگوش‌دره محدود می‌شود. این پارک با ۹۵۰ هکتار زمین پردرخت از بزرگ‌ترین بوستان‌های جنگلی استان تهران است. دریاچه چیتگر در مجاورت این پارک جنگلی واقع شده‌است. ین پارک دارای یک پیست و مسیرهای دوچرخه‌سواری و امکانات اسکیت‌سواری است. همچنین ایستگاه مترو چیتگر مقابل درب شمارهٔ ۱ و ایستگاه مترو ایران‌خودرو مقابل درب‌های ۵ و ۷ قرار دارد.
برای اطلاعات بیشتر درمورد آموزش و پانسیون اسب و ساعات استفاده از مجموعه، می توانید با شماره تلفن مجموعه تماس بگیرید.
با استفاده از كارت تخفیف استفاده از اماكن ورزشی و تفریحی متعلق به شهرداری تهران می توانید با ۳۰% تخفیف از این مجموعه ورزشی استفاده کنید.
افراد ۱۵ تا ۷۰ سال و دارای وزن حداکثر ۷۵ کیلوگرم می توانند از سوارکاری مجموعه آریاسب استفاده کنند.
از امکانات آریاسب میتوان به : ۱۰۷ باکس اسب، ۸ مانژ سوارکاری، مانژهای حرفه ای و آموزشی و فروشگاه لوازم سوارکاری و تیراندازی با کمان اشاره کرد.
وجود کلاه ایمنی اجباری است؛ شلوار، دستکش چرم یا جیر ، چکمه ساق، شلاق و مهمیز از وسایل مورد نیاز سوارکاری است.

نحوه دسترسی
مسیر مترو
با استفاده از ایستگاه مترو چیتگر مقابل درب شمارهٔ ۱ و ایستگاه مترو ایران خودرو مقابل درب‌های ۵ و ۷ پیاده شده و با استفاده از تاکسی و یا اتوبوس به پارک و مجموعه سوارکاری آریاسب می رسید.
تلفن تماس : ۴۴۹۰۴۰۱۰
آدرس : تهران – اتوبان تهران کرج – داخل پارک جنگلی چیتگر – درب ۲ و ۳ پارک

مجموعه سوارکاری آریاسب تهران

منابع:
بزنیم بیرون
ویکیپدیا

منبع: سیری در ایران
نظر شما
کد امنیتی