قنادی عروس لبنان تهران
قنادی عروس لبنان تهران
از قنادی های عربی معروف تهران می توان از قنادی عروس لبنان تهران نام برد .اگر اهل خوردن شیرینی‌جات باشید، ....


موقعیت قنادی عروس لبنان تهران روی نقشه آب و هوای تهران
  • توضیحات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر

از قنادی های عربی معروف تهران می توان از قنادی عروس لبنان تهران نام برد .اگر اهل خوردن شیرینی‌جات باشید، مزه‌ی باقلوا را با هیچ مزه‌ی دیگری عوض نخواهید کرد. شیره و شیرینی باقلوای عربی و آب شدن آن در دهان همراهی با چای می‌طلبد و یک عصر خوش. زیر دندان آمدن مغزیجات باقلوا هم از آن لذت‌هایی است که روز و وقت را به کام آدم شیرین می‌کند.
مهم‌ترین محصول قنادی عروس لبنان باقلواست. این قنادی که زیرمجموعه مجموعه عروس لبنان شامل رستوران و کافه و قنادی است، از شما با باقلوای بسیار باکیفیت پذیرایی می‌کند. یکی از گزینه‌های هیجان‌انگیز این قنادی میکس‌های باقلوا می باشد. می‌توانید انواع باقلوا را در یک بسته داشته باشید و از طعم و بافت و شیرینی و عطر هر کدام جداگانه لذت ببرید. این میکس‌ها گزینه بسیار مناسبی برای هدیه دادن هم هستند.
وربات پسته و سرشیر و شفایف پسته یک انتخاب هیجان‌انگیز برای کنار چای و نوشیدنی‌های میان‌وعده می باشد.
کنافه سرشیر هم از دسرهایی است که می‌توانید از این قنادی تهیه کنید. کنافه دسری است که با رشته عربی و پنیر درست می‌شود. طعم آن را تا وقتی امتحان نکنید حدس نخواهید زد. اگر تا به حال این شیرینی را امتحان نکردید، قنادی عروس لبنان فرصت خوبی در اختیارتان قرار داده تا بتوانید آن را زیر زبان‌تان مزمزه کنید.

اگر دلتان تنوع دسر می‌خواهد و دوست دارید طعمی تازه را امتحان کنید، محلایه که نوعی فرنی لبنانی است را امتحان کنید. عش بلبل هم شیرینی کوچک دیگری است که به امتحان کردنش می‌ارزد. رشته‌ی عربی و مغزیجات مختلف میان آن.

آدرس :خیابان بهشتی(عباس آباد)، بین اندیشه و سهروردی، نبش خیابان داریوش

تلفن: ۸۸۴۵۷۶۱۸

 

منبع: سیری در ایران
نظر شما
کد امنیتی