شیرینی بهار پاسداران
شیرینی بهار پاسداران
شیرینی بهار می‌تواند به شیرینی‌فروشی محبوب شما تبدیل شود. فقط کافی است یک بار ردولوت‌، میکس تر، رولت ....


موقعیت شیرینی بهار پاسداران روی نقشه آب و هوای تهران
  • توضیحات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر

شیرینی بهار می‌تواند به شیرینی‌فروشی محبوب شما تبدیل شود. فقط کافی است یک بار ردولوت‌، میکس تر، رولت یا شیرینی دانمارکی‌های آن را امتحان کنید.منوی شیرینی بهار بسیار گسترده است و شما با هر سلیقه‌ای که داشته باشید جواب خوبی از آن خواهید گرفت.

قدمت قنادی بهار به ۸۰ سال میرسد و شما میتوانید عطر و طعم واقعی شیرینی های سنتی را تنها در این قنادی تجربه کنید. علت طعم های بی نظیر ما استفاده از مواد درجه یک مانند عسل طیبعی .کره محلی روغن حیوانی تخم مرغ رسمی و طعم دهنده های طبیعی مانند زعفران .وانیل و گلاب است که این امر یکی از رموز موفقیت ما در این سالهاست. مجموعه بهار همواره سعی کرده با بکارگیری از استادکارهای مجرب و حرفه ای و اراییه محصولات با بالاترین سطح کیفی گام موئثری درجهت جلب رضایت مشتری بر دارد, وهمواره ار نظرات مفید و ارزشمند مشتریان محترم خود در اراییه هرچه بهتر محصولات خود بهره برده است. همچنین با تاسیس چهار شعبه در تهران و یک شعبه در ورامین سعی کرده مشکل دسترسی مشتریان به این مجموعه را کنترل کند. از انواع شیرینیهای سنتی می توان به زبان، پادرازی، شکری با عطر کره محلی،هل و گلاب ، شیرینیهای نخودچی و برنجی با رو غن خالص حیوانی وهمچنین طعم بی نظیر هل در کنار قطاب و باقلوا یزدی بادامی که در نوع خود بی نظیر هستند اشاره کرد.

شیرینی های صادراتی

◦شیرینی های قنادی بهار نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور هم طرفداران فراوانی دارد و همه ساله با صادرات فروان مهمان سفره های نوروزی هموطنان در خارج از ایران کشورهای قاره سبز مانند انگلیس و هلند سوئد از قاره امریکا ایالات متحده و کانادا کشورهای همسایه مانند ارمنستان و عراق و حتی کشور دور استرالیا مقاصد صادرات ما هستند

شعبه شماره ۱ :
پاسداران – شریعتی – اول همت شرق – سه راه ضرابخانه – شماره تماس ۲۲۸۹۱۷۵۲

شیرینی بهار پاسداران
شیرینی بهار پاسداران
شیرینی بهار پاسداران
شیرینی بهار پاسداران
شیرینی بهار پاسداران
شیرینی بهار پاسداران

منبع: سیری در ایران
نظر شما
کد امنیتی