قنادی بهار شعبه سرچشمه
قنادی بهار شعبه سرچشمه
زادگاه اصلی شیرینی های سنتی ایران حاج علی اکبرماها ملقب به بهار از خلیفه های به نام و استاد کاران ماهر ....


موقعیت قنادی بهار شعبه سرچشمه روی نقشه آب و هوای تهران
  • توضیحات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر

زادگاه اصلی شیرینی های سنتی ایران

حاج علی اکبرماها ملقب به بهار از خلیفه های به نام و استاد کاران ماهر زمان خود بود که در سال ۱۳۱۷ پایه های این قنادی را در خیابان سرچشمه تهران بنا نهاد. ایشان به همراه پسران خود موفق شدند با استفاده از مواد اولیه درجه یک و طبیعی مانند عسل، روغن حیوانی، تخم مرغ رسمی، کره محلی، شیر محلی و طعم دهنده های طبیعتی مانند زعفران، گلاب، هل، وانیل، طعمی ماندگار را ابداع کنند که تنها در این قنادی یافت میشود. این قنادی اولین تولید كننده شیرینی بدون قند در ایران می باشد، كه شیرینی های بدون قند را با مجوز از وزارت بهداشت و سیب سلامت جهت افراد دیابتی تولید و پخش مینماید.

شیرینی های بدون قند

برای بیماران دیابتی که قند خون بالا دارند خوردن شیرینی های بدون قند یکی از آرزوهای محال به شمار میرود که در مجموعه بهار با استفاده از دانش و تجربه ۸۰ ساله و بابکارگیری تکنولوژی روز دنیا توانسته ایم به این ارزو جامه عمل بپوشانیم و اقدام به تولید انواع شیرینی های بدون قند نماییم. شیرینی هایی که قند خون را افزایش نمی دهند و برای سلامتی افراد دیابتی مضر نیستند, ما با همان خط مشی بنیانگذاران خویش در تولید این نوع شیرینی هم از مواد درجه یک استفاده کرده و فقط با حذف شکر سفید و استفاده ازمواد های گیاهی مانند ایزومالت و سوربیتول توانستیم همان مزه دلبذیر را حفظ کنیم. شیرینی های بدون قند که هم اکنون میتوانید در قنادی بهار و شعبات ان ودر تمام فروشگاه های منتخب ان تهیه فرمایید: زبان .بابیون.اردی. شکری. باقلوا دارچینی. برنجی.بهشتی .نخودچی.کنجدی سنتی.مخلوط خشک سوخاری و المانی است که سعی در افزایش تنوع ان داریم.
عطر و طعم واقعی شیرینی های سنتی را تنها در این قنادی تجربه کنید. مجموعه بهار همواره سعی کرده با بکارگیری از استادکارهای مجرب و حرفه ای و اراییه محصولات با بالاترین سطح کیفی گام موئثری درجهت جلب رضایت مشتری بر دارد, وهمواره ار نظرات مفید و ارزشمند مشتریان محترم خود در اراییه هرچه بهتر محصولات خود بهره برده است. همچنین با تاسیس چهار شعبه در تهران و یک شعبه در ورامین سعی کرده مشکل دسترسی مشتریان به این مجموعه را کنترل کند. از انواع شیرینیهای سنتی می توان به زبان، پادرازی، شکری با عطر کره محلی،هل و گلاب ، شیرینیهای نخودچی و برنجی با رو غن خالص حیوانی وهمچنین طعم بی نظیر هل در کنار قطاب و باقلوا یزدی بادامی که در نوع خود بی نظیر هستند اشاره کرد.
زولبیا و بامیه از دیگر شیرینی‌های معروف قنادی بهار است که همچنان مورد استقبال مشتریان است. در ماه مبارک رمضان زولبیا و بامیه مشتریان بسیاری دارد و باعث می‌شود، حال و هوای گذشته زنده شود و در قنادی جای سوزن انداختن نیست، چرا که زولبیا و بامیه بهار یکی از بهترین زولبیا و بامیه‌های تهران است.
رمز موفقیت قنادی بهار و گسترش فعالیت‌های آن، در سنتی بودن آن دانسته می‌شود و مزید بر آن تهیه مواد اولیه خوب به عنوان اصول مدیریت قنادی بهار در تهیه محصولات نقش بسزایی در این موفقیت می‌توان بر شمرد. به همین دلیل ماندگاری شیرینی‌های بهار زیاد است به نحوی که اگر جعبه شیرینی‌های خشک آن تا یک سال هم باز نشود باز همان شکل، طعم و بوی اولیه را دارد. در کنار این موضوع فعالیت اصولی و داشتن گواهینامه‌های لازم دیگر موضوعی است که نشان دهنده فعالیت حرفه‌ای مجموعه ژرف گستر و تمام زیر مجموعه‌های آن است.

آدرس : بهارستان، پایینتر از چهارراه سرچشمه، پلاک ۶۵۹، شیرینی بهار (بهارستان)
تلفن:۴۹۲۷۸۰۰۰

قنادی بهار شعبه سرچشمه
قنادی بهار شعبه سرچشمه
قنادی بهار شعبه سرچشمه

منبع: سیری در ایران
نظر شما
کد امنیتی