فرهنگسرای اخلاق تهران
فرهنگسرای اخلاق تهران
فرهنگسرای اخلاق تهران که در منطقه ۱۴ تهران واقع شده است، برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی مختلف و متفاوتی ....


موقعیت فرهنگسرای اخلاق تهران روی نقشه آب و هوای تهران
  • توضیحات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر

فرهنگسرای اخلاق تهران که در منطقه ۱۴ تهران واقع شده است، برنامه‌های فرهنگی، هنری و آموزشی مختلف و متفاوتی را در هر دوره‌ای از سال برای شهروندان این منطقه اجرا می‌کند.فرهنگسرای اخلاق تهران ؛ به عنوان تنها فرهنگسرای منطقه ۱۴ با مساحتی حدود ۴۰۰ متر مربع در ناحیه یک شهرداری و محله شکوفه فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است.
این مرکز با زیر بنایی حدود ۱۵۰۰ متر مربع در پنج طبقه، علاوه بر طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و آموزشی متناسب با بافت این منطقه، دارای واحدهای مختلف است.

فرهنگسرای اخلاق تهران

فرهنگسرای اخلاق تهران دارای بخش‌های مختلفی است که عبارتند از:
نگارخانه کلک خیال:
نگارخانه کلک خیال فرهنگسرای اخلاق تهران با مساحتی حدود ۱۰۰ متر مربع در بهار ۱۳۸۸ افتتاح شده و در حال حاضر با توسعه مناسب فضای در اختیار، قابلیت نصب ۷۵ تابلوی هنری را در ابعاد ۷۰×۵۰ دارد، همچنین با دارا بودن ۳۰ پایه برای عرضه آثار حجمی هنرمندان، همه روزه از ساعت ۹ تا فعال است.
کتابخانه:
کتابخانه تخصصی اخلاق تهران با مساحتی حدود ۱۲۰ متر مربع و سالن مطالعه با ظرفیت پذیرش ۵۰ نفر، آبان‌ماه سال ۱۳۸۸ همزمان با روز کتاب و کتابخوانی افتتاح شده است. این کتابخانه با دو هزار و۳۴۰ عنوان کتاب در بیش از سه هزار و ۳۳۰ جلد، دارای بخش‌های مختلف مخزن، مرجع، نشریات و کتب کمک آموزشی است.
همچنین با ۳۸۰ عضو فعال به طور متوسط روزانه ۵۰ نفر مخاطب داشته و علاوه بر خدمات کتابخانه‌ای در زمینه طراحی و اجرای برنامه‌های توسعه فرهنگ کتابخوانی و مطالعه و نیز نقد و بررسی کتاب فعالیت دارد.

فرهنگسرای اخلاق تهران

واحد مشاوره:
فرهنگسرای اخلاق تهران با تأسیس واحد مشاوره و استفاده از کارشناسان مجرب و کارآمد، متشکل از مشاور، روانشناس، روانپزشک، روان سنج و گفتاردرمان گر، خدمات متنوع خود را در زمینه‌های مشاوره خانواده، مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره کودک، مشاوره تحصیلی ، روان‌درمانی و بازی‌درمانی است.
واحد آموزش:
واحد آموزش فرهنگسرای اخلاق تهران با در اختیار داشتن چهار فضای آموزشی مناسب و نیز سایت رایانه مجهز، علاوه بر ارائه خدمات متنوع آموزشی در رشته‌های مختلف علمی، هنری و مذهبی به صورت روزانه برای ۵۰۰ نفر از شهروندان، از سال ۱۳۸۸ با توسعه مناسب فضای اداری، مسئولیت هماهنگی و برنامهرریزی واحدهای آموزش مراکز فرهنگی منطقه را بر عهده دارد.
سالن اجتماعات:
فرهنگسرای اخلاق تهران با در اختیار داشتن سالن اجتماعات ۱۵۰ نفره دارای تجهیزات حرفه‌ای پخش صدا و تصویر است و در آن امکان اجرای برنامه‌های صحنه‌ای متنوعی را همچون نمایش‌های شاد و موزیکال برای مقطع سنی کودکان و برگزاری برنامه‌هایی چون نقد و بررسی فیلم‌های منتخب، کارگاه‌های آموزشی در موضوعات مختلف شهروندی و سایر جلسات و همایش‌های فرهنگی اجتماعی دارد.
آدرس: میدان شهدا، خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار
تلفن : ۳۳۳۱۲۳۰۰

فرهنگسرای اخلاق تهران
فرهنگسرای اخلاق تهران

 

منابع : همشهری آنلاین , کی کجاست

منبع: سیری در ایران
نظر شما
کد امنیتی