رستوران اردشیر رشت
رستوران اردشیر رشت
رستوران اردشیر رشت در سال ۱۳۵۱ تاسیس شد و با كیفیت عالی مواد اولیه ، روش های طبخ سنتی ، برخورد خوب پرسنل ....


موقعیت رستوران اردشیر رشت روی نقشه آب و هوای رشت
  • توضیحات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر

رستوران اردشیر رشت در سال ۱۳۵۱ تاسیس شد و با كیفیت عالی مواد اولیه ، روش های طبخ سنتی ، برخورد خوب پرسنل و منوی مناسب یك رستوران به خوبی توانسته قدمت خود را به عنوان ابزاری برای ماندگار شدن استفاده كند.
از طرف دیگر رستوران اردشیر رشت با بروز شدن در موارد لازم خدمات خود را در شرایط مطلوب نگه داشته ویکی از بهترین پلوکبابی های رشت است.
وقتی صحبت از درست کردن کباب به میان می آید، تجربه و رعایت نکاتی ظریف، اهمیت پیدا می کنند.در رستوران اردشیر رشت از سرآشپزی با تجربه و کارآمد برای پخت انواع کباب ها استفاده می شود. شما میتوانید با انتخاب یکی از کباب ها از پخت آن لذت ببرید
در رستوران اردشیر رشت کارکنانی مودب و غذاهایی بسیار خوشمزه و باکیفیت است. منوی رستوران اردشیر شامل انواع کباب‌ها، خورشت‌ها و غذاهای محلی است. یکی از غذاهای خوشمزه این رستوران مرغ شکم‌پر، مخصوص سرآشپز است که توصیه می‌شود آن را امتحان کنید.زرشک پلو یکی از انواع پلوها در آشپزی ایرانی است . این غذا را با مرغ ، گوشت بره و یا سردست و قلوه گاه گوسفند درست می کنند . این غذا در رستوران اردشیر رشت با مرغ سرو می شود که یکی از خوشمزه ترین غذاهای رستوران به شمار می رود.

آدرس :رشت ، سه راه پاستوریزه ، اول خیابان فلسطین ، خیابان شهید ایزددوست
شماره های تماس : ۳۳۸۳۳۹۹۵ / ۳۳۸۲۰۲۰۱-۰۱۳

رستوران اردشیر رشت

رستوران اردشیر رشت

رستوران اردشیر رشت

منبع: سیری در ایران
نظر شما
کد امنیتی