تماشاخانه سه نقطه تهران
تماشاخانه سه نقطه تهران
تماشاخانه سه نقطه تهران با بهره گیری از دو تالار با امکانات مطلوب در نزدیکی مجموعه تئاترشهر، فرصت مناسبی ....


موقعیت تماشاخانه سه نقطه تهران روی نقشه آب و هوای تهران
  • توضیحات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر

تماشاخانه سه نقطه تهران با بهره گیری از دو تالار با امکانات مطلوب در نزدیکی مجموعه تئاترشهر، فرصت مناسبی را برای اجرای آثار حرفه ای فراهم کرده است. تالارهای تماشاخانه سه نقطه به صورت بلک باکس طراحی شده اند. تماشاخانه و مدرسه تئاتر سه نقطه به عنوان یک مجموعه آموزشی، تولیدی و اجرایی در حوزه تئاتر کوشیده است ضمن آموزش دقیق و ایجاد امکان تولید آثار نمایشی، شرایط اجرای نمایش را برای عموم هنرمندان تئاتر فراهم آورد. تماشاخانه سه نقطه دارای دو سالن نمایش به نام سالن های خسرو شکیبایی و استاد رکن الدین خسروی است.
مدرسه تئاتر “سه نقطه” پیش از این در خیابان سی تیر بود اما به تازگی مجوز تاسیس تماشاخانه هم دریافت کرده و به میدان ولیعصر منتقل شده است.
این تماشاخانه به صورت بلک باکس طراحی شده و از امکانات نسبتا خوبی برای اجرای تئاتر برخوردار است.
مدرسه تئا‌تر سه نقطه با داشتن دو پلاتوی تمرین، نخستین کتابخانه خصوصی تئا‌تر با بیش از دو هزار عنوان کتاب و کافه سه نقطه جهت برگزاری جلسات نمایشنامه خوانی، نقد تئا‌تر و فیلم و… در قالب مجموعه‌ای کوچک اما کامل امکان آموزش، تولید و اجرا را مهیا کرده است.
آثاری که در سبک و شیوه های اجرایی به تجربه هایی نو پرداخته باشند و آثاری که از متون نویسندگان مطرح عرصه نمایشنامه نویسی جهان بهره گرفته باشند، در اولویت اجرا در تماشاخانه “سه نقطه” خواهند بود.
تلفن تماس : ۸۸۹۵۲۴۴۰ – ۸۸۹۵۲۳۹۲
آدرس : میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از خیابان فلسطین، خیابان کبکانیان، نبش کوچه مرتضی زاده، پلاک ۱۲

 

تماشاخانه سه نقطه تهران

تماشاخانه سه نقطه تهران

تماشاخانه سه نقطه تهران

تماشاخانه سه نقطه تهران

 

منبع:
بزنیم بیرون

 

منبع: سیری در ایران
نظر شما
کد امنیتی