باغ پرندگان مشهد
باغ پرندگان مشهد
باغ پرندگان مشهد در منطقه گردشگری تجاری سپاد در مشهد تنها و اولین باغ پرندگان منطقه شرق کشور می باشد ....


موقعیت باغ پرندگان مشهد روی نقشه آب و هوای مشهد
  • توضیحات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر

باغ پرندگان مشهد در منطقه گردشگری تجاری سپاد در مشهد تنها و اولین باغ پرندگان منطقه شرق کشور می باشد که با هزینه بالغ بر نهصد میلیون در شهر مشهد ساخته شده است. در باغ پرندگان مشهد انواع پرندگان با گونه های کمیاب ایرانی، آسیایی و آفریقایی موجود است که برای تامین سلامتی بازدیدکنندگان و پرندگان تیم‌های پزشکی بصورت شبانه روزی در این باغ حضور دارند و باغ پرندگان مشهد با مجوز اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی و سازمان محیط زیست مشهد شروع به کار کرده است.
باغ پرندگان مشهد یکی مراکز جذب گردشگر و تفریح مردم مشهد محسوب می شود. تیم های متخصص پزشکی به صورت مستمر در باغ پرندگان مشهد حضور خواهند داشت تا موارد بهداشتی برای حضور گردشگران و زائران در این مکان رعایت شود . مجموعه باغ پرندگان مشهد ، یکی از شکیل ترین جاذبه های گردشگری استان خراسان رضوی و شهر مشهد است ، که با توجه به حجم بالای گردشگر این باغ به حضور و ماندگاری زائر در شهر مشهد کمک می کند. این باغ با مجوز دامپزشکی احداث شده، که شرایط استاندارد برای نگهداری پرندگان در آن لحاظ شده است . تیمی از دامپزشکان ماهر در باغ پرندگان به صورت مستمر حاضر هستند و بر سلامت پرندگان نظارت دارند. انواع پرندگان کمیاب و نادر ایرانی و آسیایی و همچنین پرندگانی از کشورهای آفریقایی برای زندگی به باغ پرندگان مشهد  آورده شده.باغ پرندگان در سال ۱۳۹۳ در مجاورت مجتمع الماس شرق احداث شد.

این پارک فوق العاده دیدنی محلی است برای نمایش انواع پرندگان کمیاب، ایرانی، آسیایی و آفریقای، برای رفتن به مشهد و دیدن این پارک می توانید با خرید بلیط هواپیما مشهد به این شهر سفر کنید. این پارک با توجه به جذابیت خاص خود توانسته پذیرای حجم قابل توجهی از مسافرین تورهای مشهد باشد .یکی از بارز ترین ویژگی های این باغ وحش زیبایی بصری آن است. چراکه دست اندرکاران محوطه ی کلی باغ را به زیباترین نحو ممکن طراحی کرده اند . وجود پل های چوبی، خیابان های سنگ فرش ، پوشش گیاهی فوق العاده، آبشارهای مصنوعی همه و همه مجموعه ای از جذابیت ها و زیبایی ها را موجب شده و همین مساله توانسته به بهترین شکل به جذب مسافرین تورهای مشهد منجر شود. از جهت دیگر بازدید از این باغ پرندگان به خانواده هایی توصیه می شود که همراه با کودکان خود به سفر آمده اند. این مسافرین می توانند در کنار زیارت خود اوقات شاد و مفرحی را در تور مشهد گردی خود تجربه کنند و تور یک روزه ای را به بازدید از باغ پرندگان مشهد فوق العاده اختصاص دهند.این باغ توانسته مجموعه ای از زیباترین پرنده ها باشد در حال حاضر بیش از ۷۰۰ پرنده در این مجموعه نگه داری می شوند که می توان در طی روز از تماشای آنها لذت برد و اوقات خوشی را در فضای پارک سپری کرد.

آدرس: مشهد، میدان خیام، منطقه گردشگری سپاد، جنب مجتمع الماس شرق

تلفن: ۰۹۱۵۹۰۷۷۵۸۵

باغ پرندگان مشهد

باغ پرندگان مشهد

باغ پرندگان مشهد

باغ پرندگان مشهد

باغ پرندگان مشهد

منبع: سیری در ایران
نظر شما
کد امنیتی