شهربازی بیلینو
شهربازی بیلینو
بیلینو برای اولین بار در ایران تلاش کرده است تا در کنار بازی و سرگرمی، امکان تجربه و یادگیری را برای ....


موقعیت شهربازی بیلینو روی نقشه آب و هوای تهران
  • توضیحات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر

بیلینو برای اولین بار در ایران تلاش کرده است تا در کنار بازی و سرگرمی، امکان تجربه و یادگیری را برای کودکان و نوجوانان فراهم کند. بازی و تجربه همزمان با دستگاه های واقعی راه سازی و ساختمانی در کنار مفرح بودن، تجربه جذابی نیز برای مخاطبان خواهد بود.

واحد اداری : تهران، ابتدای سردار جنگل، نبش خیابان حیدری مقدم، پلاک ۱۳، واحد ۲۶
شهربازی و فروشگاه : تهران، بوستان نهج البلاغه، بیلینو

تلفن: ۵۴-۴۴۶۳۳۱۵۳

 

یکی از جذاب ترین بخش­های بیلینو، بخش دستگاه­های رادیو کنترلی و یا کنترل از راه دور است. مخاطبان می­ توانند با تمامی دستگاه­ های راه سازی و ساختمانی در این بخش آشنا شده و بصورت کنترل از راه دور با آنها بازی نمایند. این دستگاه ­ها تماما از اروپا وارد شده و از بهترین دستگاه­ های کنترلی دنیا هستند. بیل مکانیکی، بولدوزر، لودر، کامیون معدن و دستگاه ­های دیگر در این بخش آمده استفاده مخاطبان می­باشد.

بازه سنی مناسب برای بازی با این دستگاه­ ها ۸ تا ۹۹ سال می­ باشد.

شهربازی بیلینو

دستگاه جابجایی توپ

این ماشین، یک بیل مکانیکی است اما با این تفاوت که برای جابجایی توپ ازش استفاده میشود. برای کارکردن با این دستگاه، از چهار اهرم آن استفاده کنید.

بازه سنی : بالای سه سال

شهربازی بیلینو

ماسه بازی کودکان

بچه ها تو این قسمت با وسایل عمرانی و ماسه، تفریح می کنند

شهربازی بیلینو

جرثقیل و نوار نقاله

جرثقیل جهت انتقال اشیا استفاده می­شود. مخاطب می­تواند با جرثقیل اقدام به انتقال سنگ ­ها بروی نوار نقاله کند. نقاله وظیفه انتقال سنگ­ ها را به محل مورد نظر بر عهده دارد. کار کردن با جرثقیل هم مشابه بیل مکانیکی، توسط دو اهرم چهار جهته صورت می­گیرد.

تمامی استانداردهای لازم جهت ایمنی این دستگاه ­ها از اداره کل استاندارد اخذ شده است و خانواده ­های عزیز از بابت ایمنی دستگاه ­ها هیچگونه نگرانی نخواهند داشت.

بازه سنی مناسب برای بازی با این دستگاه­ ها ۴ تا ۹۹ سال می­باشد.

شهربازی بیلینو

ماشین حمل الوار

با این ماشین می تونین الوار رو بگیرین و به هر جا که می خواین جابجا کنین.

شهربازی بیلینو

جرثقیل چنگکی

دستگاه جرثقیل چنگکی: با قرار دادن قلابی چنگکی در سر آن طراحی و ساخته شده است. بچه ها می تونن اشیا رو جابجا کنن، کار کردن با این دستگاه م خیلی ساده است، با چهار اهرم آن اشیا را بگیرید و جابجا کنید.

بازه سنی : بالای چهار سال

شهربازی بیلینو

لودر بادی

تشک بادی، بازی بسیار مفرح و شادی بخش و پر انرژی است که بسیاری از بچه­ ها آنرا دوست دارند. در بیلینو یک لودر بادی بزرگ جهت بالا رفتن و سوار شدن و پریدن و سر خوردن بچه­ ها تهیه شده که بسیار جذاب می­باشد.

تمامی استانداردهای لازم جهت ایمنی این تشک از اداره کل استاندارد اخذ شده است و خانواده ­های عزیز از بابت ایمنی آن هیچگونه نگرانی نخواهند داشت.

بازه سنی مناسب برای بازی با این تشک ۲ تا ۸ سال می­باشد.

شهربازی بیلینو

منبع: سیری در ایران
نظر شما
کد امنیتی