رستوران تالار آینه سرای عامری‌ها
رستوران تالار آینه سرای عامری‌ها
کاشان را جز گلاب و خانه‌های تاریخی‌اش به سرای عامری‌ها که امروزه کاربری هتل را نیز پیدا کرده می‌شناسند. ....


موقعیت رستوران تالار آینه سرای عامری‌ها روی نقشه آب و هوای کاشان
  • توضیحات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر

کاشان را جز گلاب و خانه‌های تاریخی‌اش به سرای عامری‌ها که امروزه کاربری هتل را نیز پیدا کرده می‌شناسند. هتل سرای عامری‌ها، از یادگارهای به جا مانده از عصر زندیه، مانند خانه تاریخی عباسی‌ها معماری حیرت‌انگیزی دارد و حتی چند دقیقه بودن در آن و غذا خوردن در رستوران تالار آینه سرای عامری‌ها این رستوران که یکی از نمودهای زندگی اعیانی گذشته است، حال آدم را از این رو به آن رو می‌کند.
رستوران تالار آینه سرای عامری‌ها یکی از رستوران های سنتی کاشان است که هرچند خودش مجلل است، ولی در فضایی سنتی و تالاری پر از آیینه کاری قرار گرفته. طبیعتا غذا خوردن در همچین جایی که نمونه‌اش در ایران چندان زیاد نیست و مختص همان حال و هواست، شگفت‌زده‌تان خواهد کرد. یک خوبی دیگر غذا خوردن در این تالار تماشای جاهای دیدنی خانه، مثل سرداب، قالیباف خانه و گالری‌هایش است. اما ایراداتی نیز به رستوران تالار آیینه وارد است، مثل انتخاب های محدود و سرویس دهی کُند.

روزهای تعطیل و عید، غذاها در اینجا به صورت بوفه سرو می‌شوند که شامل جوجه، قرمه‌سبزی، زرشک پلو وشیرین پلو و انتخاب های دیگر است، اما در مواقع دیگر باید از بین همان غذاهای محدود منو یکی را انتخاب کرد. حتما سوالتان این است که در این رستوران چی باید سفارش داد؟ بهترین غذاهای اینجا، همان غذاهای محلی کاشان است. خورشت لوبیا سفید و گوشت، کوفته سماغ و شفته بادمجان از بهترین‌ها میتواند باشد. از فسنجان و کشک بادمجان و ته چین بادمجان اینجا هم زیاد تعریف میکنند. قیمت‌ها در رستوران تالار آیینه هرچند تقریبا بالاست، ولی در نهایت آدم از غذا خوردن در اینجا سیر می‌شود، ولی از تماشای آنهمه زیبایی نه.

ساعت کار: ۱۲:۳۰ تا ۱۵ ناهار

۱۹:۳۰ تا ۲۲ شام

قبل از رفتن به این رستوران حتما باید زنگ زده و میز رزرو کنید. تلفن: ۰۳۱۸۷۱۳۹۴۳۶۴۵

آدرس: کاشان، خیابان علوی، هتل سرای عامری ها

رستوران تالار آینه سرای عامری‌ها

منبع: سیری در ایران
نظر شما
کد امنیتی