باغ پرندگان پارک شهر تهران
باغ پرندگان پارک شهر تهران
باغ پرندگان پارک شهر تهران Garden Birds تهران فضایی کوچک به منظور لذت بردن از طبیعت و تماشای گونه های ....


موقعیت باغ پرندگان پارک شهر تهران روی نقشه آب و هوای تهران
  • توضیحات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر

باغ پرندگان پارک شهر تهران Garden Birds تهران فضایی کوچک به منظور لذت بردن از طبیعت و تماشای گونه های مختلف پرندگان است که در مرکز پارک شهر تهران واقع شده است و از دسترسی مناسبی نیز برخوردار است.این باغ  در اسفند ماه سال ۸۸ در ۳ قطعه با مساحتی بالغ بر ۴۳۶۲ مترمربع و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ( احداث، محوطه سازی، فضای سبز و برکه، حصارکشی، روشنایی و احداث باغ پرندگان) در پارک شهر احداث شده است.باغ پرندگان دارای ۸ قفس وسیع و ۲ محوطه باز بوده و گونه‌های مختلفی چون طوطی‌های برزیلی، هفت رنگ، سبز، آرا و رنگی، کپک، بلدرچین، مرغ عشق، عروس هلندی، انواع کبوترهای غیرمتعارف زینتی، انواع طاووس، انواع واریته‌های قرقاول، انواع بوقلمون، مرغ‌های زینتی هلندی و مرغابی در آن در معرض دید عموم شهروندان قرار گرفته است.

باغ پرندگان پارک شهر تهران

باغ پرندگان پارک شهریکی از جاهای دیدنی شهر تهران است.پارکِ شهر قدیمی‌ترین پارک شهر تهران است. این پارک که در منطقه ۱۲ در مرکز تهران در محدوده خیابان‌های خیابان خیام (تهران) و شهید فیاض‌بخش قرار دارد. تاریخ تأسیس این پارک به سال ۱۳۳۹ باز می‌گردد.مساحت این پارک تقریباً ۲۵ هکتار است و ۸ در ورودی دارد. درون این پارک: موزه صلح تهران، آکواریم پارک شهر تهران، استخر، ورزشگاه، کتابخانه و سایت پرنده نگری … وجود دارد.این بوستان از جنوب به خیابان بهشت، از شمال به خیابان فیاض بخش، از خاور به خیابان خیام (تهران) ، و از باختر به وحدت اسلامی (شاپور) محدود می‌شود.
نحوه دسترسی
مسیر اتوبوس
پایانه های اتوبوس رانی فیاض بخش و امام خمینی در نزدیکی پارک شهر تهران قرار دارند که با اندکی پیاده روی می توانید خود را به باغ پرندگان پارک شهر تهران برسانید.
مسیر مترو
ایستگاه امام خمینی درست در ضلع شرقی پارک شهر تهران قرار دارد.
آدرس : تهران، خیابان بهشت، پارک شهر

باغ پرندگان پارک شهر تهران
باغ پرندگان پارک شهر تهران

منابع:
بزنیم بیرون
ویکیپدیا

منبع: سیری در ایران
نظر شما
کد امنیتی