مجتمع تجاری عازمی ارومیه
مجتمع تجاری عازمی ارومیه
مجتمع تجاری عازمی با کاربری تجاری و تفریحی در خیابان استادان ارومیه واقع شده است که در نوع خود در سطح ....


موقعیت مجتمع تجاری عازمی ارومیه روی نقشه آب و هوای ارومیه
  • توضیحات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر

مجتمع تجاری عازمی با کاربری تجاری و تفریحی در خیابان استادان ارومیه واقع شده است که در نوع خود در سطح استان بی نظیر است. کلیت طراحی معماری این مجتمع با استفاده از تجربیات مجربترین مهندسان، معماران و دستاوردهای تکنولوژی مدرن ساخت و ساز ایران و جهان را به نمایش می گذارد و جلوه های از حس انعطاف پذیری شکوه و زیبایی و اطمینان را به نمایش می گذارد و تجربه ای منحصر به فرد و خاطره فراموش نشدنی را برای بازدید کنندگان و خریداران محترم فراهم کرده است.
پاساژ عازمی دارای پارکینگی به مساحت ۱۸۰۰متر مربع و ۵۶ واحد تجاری که در ۳ طبقه اول جای گرفته اند و طبقات بالا دارای ۳سالن تجاری هر کدام به مساحت ۱۰۰۰متر مربع می باشند.
غرفه های تجاری این پاساژ دارای مساحتهای متفاوت بین ۱۰ الی ۹۰ متر مربع می باشند و در این پاساژ ۶ دستگاه پله برقی و ۲ دستگاه آسانسور و سرویس های بهداشتی در ابعاد و تعداد مناسب در طبقات جهت رفاه خریداران در نظر گرفته شده است.
سیستم هوشمند سازی مدیریت ساختمان, سیستم گرمایش و سرمایش از طریق دستگاهای پیشرفته GHP با توجه به قابلیت های فوق العاده خود به منظور استفاده بهینه از انرژی های ارزان, سیستم های امنیتی و حفاظتی پیشرفته, اعلام حریق, سیستم برق اضطراری و رعایت اصول مبحث ۱۹ جهت صرفه جویی در مصرف انرژی و… از دیگر امتیاز های این پاساژ می باشند. این مجتمع دارای ۷۰۰۰متر مربع زیر بنا در ۷طبقه است که نمای خارجی آن دارای پوشش کامپوزیت به رنگ نقره ای و قهوه ای میباشد.

مجتمع تجاری عازمی ارومیه

مجتمع تجاری عازمی ارومیه

مجتمع تجاری عازمی ارومیه

مجتمع تجاری عازمی ارومیه

مجتمع تجاری عازمی ارومیه

منبع : مجله اینترنتی ارومیه

منبع: سیری در ایران
نظر شما
کد امنیتی