سینما بهمن تهران
سینما بهمن تهران
سینما بهمن تهران ، یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین سینماهای پایتخت می‌باشد. سینمایی که در سال ۱۳۴۴ در ....


موقعیت سینما بهمن تهران روی نقشه آب و هوای تهران
  • توضیحات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر

سینما بهمن تهران ، یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین سینماهای پایتخت می‌باشد. سینمایی که در سال ۱۳۴۴ در میدان انقلاب تأسیس شد. باید بگوییم که نام سابق این سینما کاپری بوده است. سینما بهمن تهران، دارای ۲ سالن مجزا بوده که به ترتیب ۵۸۸ و ۵۸۱ نفر ظرفیت دارند. این سالن‌ها، بسیار مجهز بوده و دارای سیستم دالبی، سیستم پخش دیجیتال و دیگر تجهیزات سینمایی می‌باشند. به خاطر کیفیت بالای خدمات و امکانات، سینم بهمن درجه کیفی ممتاز را از آن خود کرده است. باید بدانید که سالن‌های این سینما در سال ۱۳۹۵ به وسیله مؤسسه بهمن سبز تعمیر و بازسازی شد.
سینما بهمن تهران، در نزدیکی دانشگاه تهران جا خوش کرده و بنابراین شاید دانشجویان هم بدشان نیاید که گاهی سری به این سینما بزنند. باید بدانید که مالکیت این سینما هم اکنون بر عهده حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی می‌باشد.
سینمای ایران در طول دوران گذشته روزهای شاد و غمگین بسیاری را به چشم دیده و تغییر و تحولاتی در آن رخ داده است. اما با همه این‌ها، این هنر در ایران اقتدار خود را حفظ کرده و هنوز هم از بهترین‌ها در جهان می‌باشد. سینمایی که با وجود کارگردانان، تهیه‌کنندگان و بازیگران برجسته همچنان در صدر است. شاید بتوان گفت که به خاطر این تاریخچه جالب، هنوز هم سینما‌ دوستان و سینما گردان بسیاری در ایران برای تماشای فیلم‌ها به این اماکن فرهنگی می‌روند. سینما بهمن نیز یکی از آن سینماهاست که حتی بعد از گذشت این همه سال از احداث آن هنوز هم طرفداران پروپاقرص خودش را دارد.
آدرس: تهران، میدان انقلاب.
شماره تماس:۶۶۴۱۹۸۸۲ ،‌۶۶۴۱۸۸۰-(۰۲۱)

سینما بهمن تهران

سینما بهمن تهران

سینما بهمن تهران

سینما بهمن تهران

سینما بهمن تهران

منبع: سیری در ایران
نظر شما
کد امنیتی