تنگ‌ حمام
تنگ‌ حمام
منطقه نمونه گردشگری «تنگ‌حمام» در شهرستان سرپل ذهاب یکی از ۵۰ منطقه نمونه گردشگری استان است که از ویژگی‌های ....


موقعیت تنگ‌ حمام روی نقشه آب و هوای سر پل ذهاب
  • توضیحات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر

منطقه نمونه گردشگری «تنگ‌حمام» در شهرستان سرپل ذهاب یکی از ۵۰ منطقه نمونه گردشگری استان است که از ویژگی‌های قابل توجه‌ای برای سرمایه‌گذاری برخوردار است.

محورهای گردشگری، جاذبه‌های کوهستانی، ارتفاعات زیبا و مسیر کوهنوردی از جمله ویژگی‌های بارز منطقه نمونه گردشگری «تنگ‌حمام» در شهرستان سرپل ذهاب است. همچنین آب و هوای مطبوع، پوشش گیاهی و طبیعی و مصنوع (باغات)، طبیعت زیبا و بکر و چشمه‌های خروشان از دیگر ویژگی‌های منطقه نمونه گردشگری تنگ‌حمام است.

محمدرضا ستایش‌فرمعاون گردشگری استان کرمانشاه درباره ویژگی‌های منطقه نمونه گردشگری «تنگ‌حمام»، اظهارکرد: قابلیت کوهنوردی، کایت‌سواری، برگزاری تورهای علمی و موتورسواری کوهستان، وجود باغات میوه، فعالیت شکار و طبیعت، تنوع پوشش گیاهی و وجود چشمه‌های آب و جویبارهای روان تنها بخشی از مزیت‌ها، فرصت‌ها و قابلیت‌های منطقه نمونه گردشگری تنگ حمام است.

وی در مورد زمینه‌هایی که برای سرمایه‌گذاری در این منطقه نمونه گردشگری وجود دارد، افزود: در این منطقه زمینه سرمایه‌گذاری برای احداث کمپ ورزش کوهنوردی، احداث مجتمع تفریحی توریستی، کمپینگ، ویلا، احداث فضاهای فرهنگی و تجاری و احداث فضاهای ورزشی وجود دارد.

ستایش‌فر درباره زیر ساخت‌های مورد نیاز در این منطقه نمونه گردشگری، گفت: آب، برق، جاده آسفالت و پوشش ارتباطات ماهواره‌ای از جمله زیرساخت‌هایی است که در این منطقه به وجود آنها نیاز است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه، گفت: اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان از سرمایه‌گذاری در این منطقه نمونه گردشگری حمایت‌های لازم را به عمل خواهد آورد.

تنگ‌ حمام

تنگ‌ حمام

منبع: سیری در ایران
نظر شما
کد امنیتی