مایا کافه تهران
مایا کافه تهران
مایا کافه تهران ، یکی از بهترین و دنج‌ترین کافه‌های پایتخت بوده که در میان کافههای منطقه زعفرانیه خودنمایی ....


موقعیت مایا کافه تهران روی نقشه آب و هوای تهران
  • توضیحات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر

مایا کافه تهران ، یکی از بهترین و دنج‌ترین کافه‌های پایتخت بوده که در میان کافههای منطقه زعفرانیه خودنمایی می‌کند. راستش را بخواهید، مجموعه مایا با قرار داشتن در محیطی منحصربه فرد و زیبا یک رستوران ایتالیایی به نام پریمو، رستورانی ایرانی به نام شاندیز مایا و یک کافه، مشتریان بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. مسلماٌ حضور در محیطی بسیار فوق‌العاده چشمنواز و زیبا با آن میز و صندلی‌های چوبی خوش‌فرم، می‌تواند شما را سر ذوق آورد. در این میان، نوشیدن یک فنجان قهوه اسپرسو با طعمی بی‌نظیر در حال گوش دادن به موسیقی آرامش‌بخش نیز مزید بر علت است.
یکی از ویژگی‌های عالی مایا کافه تهران، وجود فضای باز بسیار چشم‌نواز و زیباست که در نظر اول توجه شما را به خود جلب می‌کند. تعبیه پنجره‌های قدی در این کافه نیز امکان تماشای این منظره بی‌نظیر را در حین صرف سفارش خوشمزه‌تان برایتان فراهم می‌آورد. چیزی که آرامشی عجیب را به شما تزریق می‌کند.
در مایا کافه تهران، می‌توانید انواع نوشیدنی‌ها و خوراکی‌‌های خوشمزه را در منوی عالی و کامل آن پیدا کنید. خوردن نوشیدنی‌های گرم این کافه همانند چای لاته، سیب دارچین، هات چاکلت، شیر نسکافه و شیر عسل به خصوص در فصل سرد زمستان واقعاٌ می‌چسبد. عاشقان ماهی می‌توانند انواع ماهی از جمله ازون برون، ماهی سوف، ماهی سفید شکم‌پر با سبزی پلو را در مایا کافه نوش‌جان فرمایند. شنسیل مرغ، بشقاب شاه میگو، مرغ پارمزان، بشقاب مخصوص ایرونیش و استیک گوشت این کافه هر اشتهایی را تحریک می‌کنند. انواع قهوه همچون ترک، درتی تی، اسپرسو، لاته ماکیاتو، موکا و انواع دیگری از این نوشیدنی پرطرفدار نیز در کافه مایا سرو می‌شود. مطمئناٌ از امتحان طعم کته کباب، جوجه کباب ترش، کباب پنجه گیلکیش و کته کباب ترش این کافه پشیمان نخواهید شد. نظیر کباب کوبیده زعفرون پز، چلوکره مخصوص و باقالی پلو مایا را در هیچ نقطه‌ای از تهران بزرگ پیدا نمی‌کنید. آبمیوه‌های عالی و فوق‌العاده این کافه از جمله آب پرتقال، لیموناد، کوکتل استوایی، موهیتو و بلواسکای گرمای فصل گرم تابستان را از تنتان به در می‌کنند.
خبر خوش این‌که، انواع صبحانه‌های دلچسب و خوشمزه نیز در این کافه انتظار شما عزیزان را می‌کشند. صبحانه انگلیسی و ایرانی، فرنچ تست، بشقاب سلامت، پنکیک نیمرو و بیکن، املت فرانسوی و صبحانه سیمیت می‌توانند از بهترین انتخاب‌های شما برای شروع روزی دلپذیر باشند.
آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، بعد از خیابان پسیان، پلاک ۲۷.
تلفن:۲۲۴۰۰۶۰۰ -(۰۲۱ )

مایا کافه تهران

مایا کافه تهران

مایا کافه تهران

مایا کافه تهران

مایا کافه تهران

مایا کافه تهران

مایا کافه تهران

مایا کافه تهران

مایا کافه تهران

مایا کافه تهران

منبع: سیری در ایران
نظر شما
کد امنیتی