کافه مونامی  تهران
کافه مونامی تهران
سیری در ایران امشب پیشنهاد ویژه ای دارد برای هر نوع سلیقه و ذائقه ای، باور ندارید پس در ادامه با ما همراه ....


موقعیت کافه مونامی  تهران روی نقشه آب و هوای تهران
  • توضیحات
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر

سیری در ایران امشب پیشنهاد ویژه ای دارد برای هر نوع سلیقه و ذائقه ای، باور ندارید پس در ادامه با ما همراه باشید و این پیشنهاد شگفت انگیز را از دست ندهید.
یک حس خوب در یک جای خوب با کافه مونامی، کافه ای دنج با منوهای بسیار وسوسه انگیز با منوی بسیار متنوع ، کافه مونامی کافه ای در سعادت آباد است.
به راحتی می توانید ماشین خود را پارک کنید و وارد محیط رستوران شوید ، در حالی که آهنگی ملایم در حال پخش است می توانید میز خود را انتخاب کرده و از منویی متنوع صبانه خود را انتخاب کنید، در حین آماده شدن سفارش می توانید از وایفای رایگان که در اختیار مشتریان قرار داده می شود استفاده نمایید، بویی مطبوع فضای رستوران را پر کرده است که خبر از مواد مرغوب و آشپزی حرفه ای می دهد که صبحانه های دلچسب را به همراه چای یا قهوه سرور می کند. کافه مونامی، کافه ای دنج با دکوراسیون زیبا و دلنشین آماده پذیرایی از شما عزیزان برای صرف صبحانه است. امیدواریم توانسته باشیم یک مکانی دنج را برای اوقات فراقت شما معرفی کرده یاشیم، پیشنهاد ویژه سیری در ایران برای بهترین ها که شما هستید امتحان کنید و تجربیات خود را با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

آدرس :تهران، سعادت آباد، بلوار فرحزادی، پایین تر از اریکه ایرانیان، نبش خیابان بهار
ساعت کاری :۸ الی ۱۲
تلفن : ۸۸۳۱ ۴۷۳۸

کافه مونامی  تهران

کافه مونامی  تهران

کافه مونامی  تهران

کافه مونامی  تهران

کافه مونامی  تهران

کافه مونامی  تهران

منبع: سیری در ایران
نظر شما
کد امنیتی